ExpandIT Service Portal

ExpandIT Service Portal gør det muligt for kunder at oprette serviceforespørgsler for virksomhedens egne produkter og for tredjepartsprodukter.
Et lukket forum logger den sagsspecifikke kommunikation mellem kunde og virksomhed.
ExpandIT Service Portal er integreret med ExpandIT Planning Board og en kunde kan derfor følge Planning Boardet's jobstatus på portalen. 

Kundernes serviceklient

ExpandIT Service Portal gør det ikke alene muligt for kunderne at oprette forespørgsler på virksomhedens egne produkter men også at kunderne kan oprette maskiner anskaffet fra andre leverandører. Dermed kan virksomhederne udvide deres serviceforretning og kunderne kan rationalisere deres vedligehold.

Kundernes login styres fra AX/NAV og det er derfor muligt at præsentere den kundespecifikke produktporteføjle.

Ved oprettelse af en serviceforespørgsel kan kunden indtaste et ønsket starttidspunkt. Dette tidspunkt overføres til ExpandIT Planning Board, hvor planlæggeren kan bruge det som udgangspunkt for finplanlægningen. Service Portalen opdateres herefter løbende ligesom den sagsspecifikke email-kommunikation mellem kunde og virksomhed inklusiv billeder, tegninger og anden dokumentation præsenteres i en log i portalen.

KAM'ens kundevindue
Kundens Key Account Manager, KAM, har via impersonate funktionen mulighed for at følge sagen fra kundens synsvinkel og får således mulighed for på bedste vis at være kundens ambassadør; afstemme forventninger og gribe ind når en sag kører af sporet. Hermed opnår virksomheden en optimal kundetilfredshed samtidigt med at omfanget af krediteringer reduceres.

Scan QRcode

Scan this code with your mobile phone to save a link to this page
Scan this code with your mobile phone to save a link to this page

Kontakt

  • ExpandIT
    Slotsmarken 12
    DK-2970 Hørsholm
    +45 4517 8600