ExpandIT Support skal fastholde et højt niveau for den service vi yder overfor vores kunder og samarbejdspartnere.

Har man en eller flere licenser med ExpandIT Software Assurance har man adgang til support [at] expandit.com, hvor kvalificeret personale hjælper med at løse eventuelle problemer. Det er som udgangspunkt inkluderet i ExpandIT Software Assurance.

Samarbejdspartnere har adgang til:

  • partner.expandit.com
  • commerce.expandit.com
  • nye versioner, service packs og hot fixes.
  • License Investment Protection*
  • source code escrow**
    *Man betaler kun forskellen, hvis man flytter til en større licensering.
    **Source code kan tilkøbes hos www.MillerRosenfalck.com.

Generelle retningslinjer for kommunikation med kunder og samarbejdspartnere:

  • Bekræft aftaler på email med kopi til enten sales (at) expandit,com eller support (at) expandit.com.
  • Anvend så vidt muligt sales (at) expandit.com eller support (at) expandit.com for at sikre en konsistent behandling og sporbarhed.
  • Specificer i skrift og tale hvis en ydelse er betalbar og giv et estimat, hvis det er muligt.
  • Det er ExpandIT’s ansvar at sikre at forudsætningerne for en tilfredsstillende service er på plads. Hvis ikke samarbejdspartneren og/eller kunden kan opfylde forudsætningerne, skal vi gøre opmærksom på dette i skrift og tale.
  • Det er ExpandIT’s ansvar at kommunikere, hvad der er inkluderet og ikke-inkluderet i vores software og tjenester.
  • Det er ExpandIT’s ansvar at sige fra, hvis en kunde eller samarbejdspartner har urealistiske forventninger til en kommende løsning.
  • ExpandIT skal være i regelmæssig kontakt med kunder og samarbejdspartnere.
  • Nyhedsbreve skal indeholde relevant information om nye versioner, nye funktioner, eksempler på anvendelsesområder, kontaktinformation samt muligheder for at møde ExpandIT medarbejdere på messer og lignende arrangementer.
  • Henvendelser på telefon eller email til en specifik medarbejder skal så vidt muligt besvares senest den følgende dag. Ferie, sygdom og helligdage er undtaget.
  • Henvendelser til support (at) expandit.com og sales (at) expandit.com skal så vidt muligt besvares indenfor 3 timer. Helligdage er undtaget.
  • Anvend ‘Out of Office Assistant’ hvis man er fraværende mere end 8 timer. Alternativ kontakt som eksempelvis sales (at) expandit.com eller support (at) expandit.com

 

Henvendelser vedrørende ovenstående rettes til Otto Strandvig, ost (at) expandit.com.

Kontakt
ExpandIT International

Slotsmarken 12
DK-2970 Hørsholm
Denmark

Telefon

[+45] 45 17 86 00

E-mail

sales@expandit.com

SE/VAT


DK 21389781

Århus

Mølbakvej 4
8520 Lystrup

ExpandIT Mobile:
Mølbakvej 4
8520 Lystrup

SE/VAT
DK 31948118

ExpandIT Canada Inc.

317 Adelaide West, Suite 1002
Toronto, Ontario M5V 1P9
Canada

Telefon

+1 647 499 6690

E-mail

sales@expandit.com

ExpandIT GmbH i. G.

Am Kiel-Kanal 2
DE 24106 Kiel

Telefon

+49 431 530 299 78

ExpandIT Solutions Ibérica S.L.

Edificio Ceudas Planta Baja Of. A
Camino de Ceudas Nº 2
28232 Las Rozas (Madrid)
Spain

Telefon

+34 91 640 88 88

E-mail

info@expandit.es

ExpandIT Inc.

4046 North Goldenrod Road #263
Winter Park, FL 32792
USA

Telefon

+1 617 366 2852

E-mail

sales@expandit.com