Sælgere
Giv jeres sælgere mulighed for at afslutte en handel ude hos kunden og giv jeres kunder mulighed for at købe, når de har tid. ExpandIT Commerce Portal og ExpandIT Mobile Sales understøtter et tæt kunde-leverandør forhold, hvor kunden kan genfinde købte produkter, købe reservedele og forbrugsstoffer, bestille service, betale regninger og finde specifik produktinformation, som eksempelvis manualer, certifikater, tegninger med videre.
Kontakt ExpandIT
Struktur
Find nærmeste kunde lige nu eller planlæg ruter ud i fremtiden. Sælg kun det, der er på lager og giv kunden mulighed for at udnytte tilbud. Vis ekstra information om varerne og fortæl om alternativer og relaterede varer. Gennemgå tidligere ordrer og lad kunden bestille ud fra dem.
Orden
Gennemgå regninger og betalinger, så eventuelle misforståelser kan afklares i en personlig dialog. Aftal det næste besøg og overfør til din kalender. Alt dette er naturligvis understøttet af den nyeste hardware på IOS, Android og Windows med tilkobling af scannere og andre læsere.
Nærmeste kunde
Hvis softwaren må vide hvor du er, så kan den fortælle dig hvor nærmeste kunde er. Datoen for sidste kundebesøg kender systemet også, så du kan vælge at se de kunder, der ikke har fået besøg i lang tid, sorteret på afstanden fra dig, lige nu. Enkelt men effektivt.
Ruter
Vores forretningsanalytikere kan hjælpe med at udvikle algoritmer, så I besøger kunderne i den bedst mulige rækkefølge og med den optimale frekvens. Hvis I allerede har effektive ruter, så understøtter ExpandIT Mobile naturligvis dem.
Personlig betjening
Den tætte integration gør det muligt at støtte kunderne i deres køb, så de bestiller tilgængelige varer til de rigtige priser og med det rigtige beslutningsgrundlag. Hjælp kunden ved særlige begivenheder med varer til særpris og tag overskydende eller defekte varer retur.
Gennemgå regninger og betalinger i fred og ro, så eventuelle misforståelser kan afklares i en personlig dialog.
Tæt kunde-leverandørforhold
Dine kunder kan genfinde de produkter de har købt på portalen, så det kan gøres enkelt at bestille tilbehør, der passer, forbrugsstoffer, reservedele og bestille service eller besøg.
Ved at knytte den personlige betjening med sælgerløsningen sammen med ehandel og integrere begge tæt med økonomisystemet, så forøges salget til eksisterende kunder uden at belaste sælgere, salgsassistenter og administrationen.
Fra salg til service
Ved både at have personlig og elektronisk betjening kan I optimere interaktionen med kunderne, så I bliver den foretrukne leverandør både af produkter og service.
ExpandIT forbinder salg med service, så jeres kunder ser en sammenhængende proces, hvor information ikke går tabt og hvor relationer hele tiden bliver udbygget.
Tryghed
Skab tryghed ved at stille manualer, certifikater, regninger, serviceperioder og servicerapporter til rådighed for jeres kunder. På den måde ved de, at det produkt, de har købt af jer, overholder de aftalte standarder og de kan bruge dokumentationen ved forespørgsler fra deres kunder.
Slotsmarken 12
DK-2970 Hørsholm
Denmark
[+45] 45 17 86 00
sales@expandit.com
DK 21389781
Mølbakvej 4
8520 Lystrup
ExpandIT Mobile:
Mølbakvej 4
8520 Lystrup
SE/VAT
DK 31948118
317 Adelaide West, Suite 1002
Toronto, Ontario M5V 1P9
Canada
+1 647 499 6690
sales@expandit.com
Am Kiel-Kanal 2
DE 24106 Kiel
+49 431 530 299 78
Edificio Ceudas Planta Baja Of. A
Camino de Ceudas Nº 2
28232 Las Rozas (Madrid)
Spain
+34 91 640 88 88
info@expandit.es
4046 North Goldenrod Road #263
Winter Park, FL 32792
USA
+1 617 366 2852
sales@expandit.com