Giv jeres sælgere mulighed for at afslutte en handel ude hos kunden og giv jeres kunder mulighed for at købe, når de har tid. ExpandIT Commerce Portal og ExpandIT Mobile Sales understøtter et tæt kunde-leverandør forhold, hvor kunden kan genfinde købte produkter, købe reservedele og forbrugsstoffer, bestille service, betale regninger og finde specifik produktinformation, som eksempelvis manualer, certifikater, tegninger med videre.

Kontakt ExpandIT

Struktur

Find nærmeste kunde lige nu eller planlæg ruter ud i fremtiden. Sælg kun det, der er på lager og giv kunden mulighed for at udnytte tilbud. Vis ekstra information om varerne og fortæl om alternativer og relaterede varer. Gennemgå tidligere ordrer og lad kunden bestille ud fra dem.

Orden

Gennemgå regninger og betalinger, så eventuelle misforståelser kan afklares i en personlig dialog. Aftal det næste besøg og overfør til din kalender. Alt dette er naturligvis understøttet af den nyeste hardware på IOS, Android og Windows med tilkobling af scannere og andre læsere.

Nærmeste kunde

Hvis softwaren må vide hvor du er, så kan den fortælle dig hvor nærmeste kunde er. Datoen for sidste kundebesøg kender systemet også, så du kan vælge at se de kunder, der ikke har fået besøg i lang tid, sorteret på afstanden fra dig, lige nu. Enkelt men effektivt.

Ruter

Vores forretningsanalytikere kan hjælpe med at udvikle algoritmer, så I besøger kunderne i den bedst mulige rækkefølge og med den optimale frekvens. Hvis I allerede har effektive ruter, så understøtter ExpandIT Mobile naturligvis dem.

Personlig betjening

Den tætte integration gør det muligt at støtte kunderne i deres køb, så de bestiller tilgængelige varer til de rigtige priser og med det rigtige beslutningsgrundlag. Hjælp kunden ved særlige begivenheder med varer til særpris og tag overskydende eller defekte varer retur.
Gennemgå regninger og betalinger i fred og ro, så eventuelle misforståelser kan afklares i en personlig dialog.

Tæt kunde-leverandørforhold

Dine kunder kan genfinde de produkter de har købt på portalen, så det kan gøres enkelt at bestille tilbehør, der passer, forbrugsstoffer, reservedele og bestille service eller besøg.
Ved at knytte den personlige betjening med sælgerløsningen sammen med ehandel og integrere begge tæt med økonomisystemet, så forøges salget til eksisterende kunder uden at belaste sælgere, salgsassistenter og administrationen.

Fra salg til service

Ved både at have personlig og elektronisk betjening kan I optimere interaktionen med kunderne, så I bliver den foretrukne leverandør både af produkter og service.
ExpandIT forbinder salg med service, så jeres kunder ser en sammenhængende proces, hvor information ikke går tabt og hvor relationer hele tiden bliver udbygget.

Tryghed

Skab tryghed ved at stille manualer, certifikater, regninger, serviceperioder og servicerapporter til rådighed for jeres kunder. På den måde ved de, at det produkt, de har købt af jer, overholder de aftalte standarder og de kan bruge dokumentationen ved forespørgsler fra deres kunder.

Kontakt

ExpandIT International

Slotsmarken 12
DK-2970 Hørsholm
Denmark

Telefon

[+45] 45 17 86 00

E-mail

sales@expandit.com

SE/VAT


DK 21389781

Århus

Lyshøjen 2
8520 Lystrup

ExpandIT Mobile:
Ellekærsvej 13
5250 Odense SV, Dalum

SE/VAT
DK 31948118

Adresse

ExpandIT Canada Inc.

317 Adelaide West, Suite 1002
Toronto, Ontario M5V 1P9
Canada

Telefon

+1 647 499 6690

E-mail

sales@expandit.com

Adresse

ExpandIT Solutions Ibérica S.L.

Edificio Ceudas Planta Baja Of. A
Camino de Ceudas Nº 2
28232 Las Rozas (Madrid)
Spain

Telefon

+34 91 640 88 88

E-mail

info@expandit.es

Adresse

ExpandIT Inc.

4046 North Goldenrod Road #263
Winter Park, FL 32792
USA

Telefon

+1 617 366 2852

E-mail

sales@expandit.com