Knyt kunderne tættere til jer ved at give dem mulighed for at bestille service døgnet rundt. Giv dem mulighed for at se og eventuelt rette jeres information om dem og hjælp dem ved at arkivere deres servicerapporter og certifikater.

Kontakt ExpandIT

Giv dine kunder tryghed

Hjælp jeres kunder med at undgå at papirrapporter bliver væk og med dokumentation overfor myndighederne. Giv dem fuld historik på de produkter de har købt af jer og tilbyd dem en serviceaftale, der sikrer optimal vedligehold og opdatering af anlægget.

Tilbyd kunderne mere

Gør det let for eksisterende kunder at genkøbe og tilkøbe. Udvid jeres eksisterende udbud med forbrugsstoffer, reservedele, installation, vedligehold, finansiering og forsikring og knyt på den måde tættere bånd til kunderne.

Produkter og anlæg

Lad jeres kunder se hvad de har købt af jer: Produktnummer, serienummer, version, opgraderinger, forbrugsstoffer, reservedele, servicehistorik, manualer, certifikater og formularer.

Lokationer

Giv den lokationsansvarlige adgang til de maskiner og anlæg som han eller hun er ansvarlig for og giv den overordnede ansvarlige adgang til et samlet overblik over maskiner, anlæg og servicejobs.

Servicehistorik

Se den samlede historik på et anlæg med serviceordrer, billeder, formularer, certifikater. Skal maskinen opgraderes? Udskiftes? Finansieres? Portalen er det perfekte sted at inspirere kunderne til at fortsætte og udvide engagementet.

Bestil service

Det er ikke længere nødvendigt for kunderne at ringe og bestille service – de kan logge ind på portalen, vælge den maskine de ønsker serviceret og bestille – på alle tider af døgnet. De kan tilmed se status på jobbet både i planlægningsfasen, mens det bliver udført og når det er afsluttet.

Regninger og betalinger

Portalen henter regninger og betalinger fra økonomisystemet og kunden kan betale åbne regninger direkte i portalen. Kunden kan krydschecke den information I har i jeres økonomisystem med kundens egen information og identificere de regninger, der er årsag til en eventuel uoverensstemmelse.

Service uden tilbageløb?

ExpandIT Service Portal er det perfekte grundlag for ‘first time fix’. Hvilket anlæg drejer det sig om, serienummer, version, opgraderinger, tilkøb, hvem monterede, hvem er kundeansvarlig, hvad er der tidligere udført, hvordan ser installationsstedet ud?
Med et hurtigt overblik over disse parametre har servicechefen / dispatcheren i samarbejde med kunden det bedst mulige grundlag for at løse kundens problem i første forsøg.

Kontakt

ExpandIT International

Slotsmarken 12
DK-2970 Hørsholm
Denmark

Telefon

[+45] 45 17 86 00

E-mail

sales@expandit.com

SE/VAT


DK 21389781

Århus

Lyshøjen 2
8520 Lystrup

ExpandIT Mobile:
Ellekærsvej 13
5250 Odense SV, Dalum

SE/VAT
DK 31948118

Adresse

ExpandIT Canada Inc.

317 Adelaide West, Suite 1002
Toronto, Ontario M5V 1P9
Canada

Telefon

+1 647 499 6690

E-mail

sales@expandit.com

Adresse

ExpandIT Solutions Ibérica S.L.

Edificio Ceudas Planta Baja Of. A
Camino de Ceudas Nº 2
28232 Las Rozas (Madrid)
Spain

Telefon

+34 91 640 88 88

E-mail

info@expandit.es

Adresse

ExpandIT Inc.

4046 North Goldenrod Road #263
Winter Park, FL 32792
USA

Telefon

+1 617 366 2852

E-mail

sales@expandit.com